Biro Politik AMK Pulau Pinang Bertemu Exco Kerajaan Negeri P.Pinang

Setelah 9 bulan Pakatan Rakyat memerintah Pulau Pinang, Biro Politik Angkatan Muda Keadilan Pulau Pinang (AMKNPP) telah mengadakan satu kunjungan ke pejabat exco-exco yang dibawah Parti Keadilan Rakyat pada 16 Disember 2008.
Biro politik AMKNPP telah menemui YB Malik Kassim dan YB Law Choo Kiang secara berasingan untuk berbincang serta bertukar pandangan mengenai isu-isu yang dibangkitkan oleh rakyat P.Pinang.
AMKNPP juga turut menawarkan diri untuk membantu exco-exco kerajaan negeri dalam memastikan masalah rakyat dapat diselesaikan.
Kami berterima kasih kepada YB Malik dan YB Law Choo Kiang yang sudi meluangkan masa mendengar pandangan serta bertukar-tukar pendapat serta idea untuk rakyat Pulau Pinang.
Walaubagaimanapun, pihak AMKNPP gagal mengadakan pertemuan dengan TKM1, YB Fairus kerana beliau tidak berada di pejabat kerana terdapat program di luar.
Namun begitu, AMKNPP akan mengatur juga satu pertemuan diantara Biro Politik AMKNPP dengan TKM1, YB Fairus.

picture-0041

 Exco AMK Pusat Sdr Zulkifli Ibrahim dan Naib Ketua AMKNPP, Sdr Amir Ghazali bersama Exco Pertanian dan Industri Asas Tani, Pembangunan Luar Bandar & Tebatan Banjir, YB Law Choo Kiang berbual-bual sebelum perbincangan di jalankan di pejabat beliau.

        

 

 

 

  picture-0023

 Sesi perbincangan YB Exco bersama Biro politik AMKNPP

 

 

 

 

 

 

picture-0051

Pemangku Ketua AMKNPP, YB Ong Chee Wen bersama Exco Perdagangan dan Hal Ehwal Pengguna, YB Abdul Malik Kassim.

YB Abdul Malik menyambut baik kunjungan & perbincangan bersama AMKNPP

 

 

 

 

Tinggalkan komen