AMK NEGERI PULAU PINANG AKAN BERUBAH

AMK NEGERI PULAU PINANG AKAN BERUBAH

Dikirim dalam Aktiviti. 5 Comments »

5 Respons to “AMK NEGERI PULAU PINANG AKAN BERUBAH”

  1. Jamal Abdilah Says:

    apa yang akan berubah..? berubah angin kah? berubah arah kah? atau berubah kepimpinan? kan bebaru ni ketua-ketua perhubungan dah berubah di kebanyakan negeri? elok lah tu.. elok berubah sebelum rebah..

  2. Jamal Abdilah Says:

    PRU ke 13 kompom rebah tak mangkit dah kalu kerap sangat dok berubah camni…presiden dari penang,ketua umum pun dari penang,tkm1 lagi la dari penang…bagus la.. katanya pkr amalkan demokrasi..demokrasi kepala otak hapa kalu pandangan majoriti di TOLAK mentah2..?? Hebat betoi demokrasi hangpa nooo…

  3. Azhar Says:

    Salam Refermasi.

    Minta tolong berikan penjelasan,AMK akan berubah apa?

  4. mat tg bunga Says:

    hahahahaha………………………selamat menerima ketua yg baru dari balik pulau.penat bangkang.ayuh jangan jadi angguk-angguk,geleng-geleng,tunduk-tunduk ikut telunjuk.
    selamat berjuang.

  5. anuat Says:

    xdak apa pun brubah…camtu jugak dok ada…


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: